Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

torsdag 20 september 2012

Dag 264: Limited Edition!


Dagens slips är donerad av min mamma och är av märket Atlas Designs och en del av deras Art Collection. Det är en Limited Edition-slips, vilket innebär att det bara tillverkats 3600 slipsar. Sen att det är en Disney-slips ökar samlarvärdet ytterligare, skulle jag säga. Jag letar och letar, men jag hittar ingen information om själva slipsen någonstans. Jag har mailat Atlas Designs för att se om de har nån info om slipsen, jag återkommer i så fall om det!

Slipsen i sig är rätt häftig måste jag säga, rätt annorlunda från alla andra Disney-slipsar jag har sett, och helt i siden såklart så materialet känns väldigt bra också. Vill ni buda på denna exklusiva slips, till förmån för Fonden mot Prostatacancer, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/disney-slips-limited-edition-enslipsomdagen-dag-264-auktion_340275_164292775

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar