Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

lördag 15 september 2012

Dag 259: Kalasfint!


Eller kokalolasosfofinontot som ungarna i Astrid Lindgrens Mästerdetektiven Blomkvist brukade säga på rövarspråk. Det pratade nog inte så ofta om att gå på kalas och klä sig extra fint, däremot. Det är vad som gäller för mig ikväll då min svärfar firar 50 år (eller vintrar, vårar eller jordsnurr, vad ni nu än vill säga) och det är Oktoberfest-tema på partajet vilket jag tyvärr inte hyllar alls med min klädsel. Ingen lederhosen för min del, även om jag är säkra på att ni hade varit väldigt nyfikna på hur det sett ut. Jag hoppas ni har en trevlig lördag!


Dagens slips är donerad av Slipslådan.se och är av märket Mano Designs, i vanlig ordning. Vill ni buda på denna helt nya sidenslips, där varenda krona går raka vägen bort till Fonden mot Prostatacancer, så kan ni göra det här: http://www.tradera.com/helrod-sidenslips-helt-ny-mano-enslipsomdagen-dag-259-auktion_340275_163862096

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar