Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 18 september 2012

Dag 262: Mitt i allt


Med flytten, och packningen inför dito, jobbet och allt annat man behöver tänka på just nu så blir man lite avstängd. Trött bara, ibland. Men det känns bra att mitt i allt det här, så blir jag fortfarande inspirerad. Inspirationen behöver inte leda nånstans, men att bara få nån idé och utveckla den lite i huvudet känns bra. Mycket omkring mig inspirerar mig, väcker nåt inom mig. Ofta saker jag ser, men det som inspirerar mig allra mest är Malin och hennes kreativitet. När hon ser något och inspirationen lyser upp i hennes ögon, så sprider den sig till mig. När hon ser nåt problem att lösa och tar fram sina MacGyver-färdigheter, eller när hon bara sätter sig och skapar något oavsett om det är att göra en liten teckning eller renovera en möbel, så blir jag inspirerad av det. Inspirerad och stolt. Väldigt bra att kunna känna detta, trots allt som händer omkring oss.


Dagens slips är donerad av min mormor och är av märket Admiral. Vill ni buda på den, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/gra-slips-med-rod-gront-monster-enslipsomdagen-dag-262-auktion_340275_164177805

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar