Startsida Tack-sida

av Anders Gatu

tisdag 4 september 2012

Dag 248: Ljuspunkter


Jag stålsatte mig ganska väl inför denna veckan ändå, vilket gör att en del ljuspunkter skiner igenom här och där. Till exempel så behöver jag använda en hel del grejer jag inte använt tidigare, vilket känns både kul och spännande (sålänge de inte vägrar att fungera helt utan anledning) då jag känner att jag lär mig nya saker, vilket alltid känns bra. Jag hoppas på fler lärdomar under resten av veckan!


Dagens slips är donerad av Tina Ekwurtzel och är av märket... hum... tja, NK Konsum kanske? Eller Silkra? Ganska otydligt, måste jag säga, men den har en speciell känsla över sig som jag inte kan sätta fingret på riktigt. Den är också, till skillnad från typ alla andra slipsar, väldigt tunn men samtidigt i ett rätt slitstarkt material. Nåväl, vill ni buda på denna speciella slips, då alla riksdaler går oavkortat raka vägen till Fonden mot Prostatacancer, kan ni göra det här: http://www.tradera.com/rod-slips-med-vita-fyrkanter-enslipsomdagen-dag-248-auktion_340275_163093809

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar